Dave şi Gail Liniger au fondat RE/MAX în Denver, Colorado în 1973, determinaţi de nemulţumirea pentru sistemul imobiliar de la acea vreme. Astăzi RE/MAX are mai mult de 140.000 agenţi în peste 125 de ţări, şi este recunoscut pretutindeni în lume pentru logo-ul cu balonul roşu, alb, albastru. Sistemul managementului raţionalizat înseamnă anticiparea problemelor, iar deciziile sunt implementate rapid şi eficient pentru ca dumneavoastră şi agenţii dumneavoastră să beneficieze de ajutor în vânzarea proprietăţilor.
RE/MAX a fost proiectat de la început să vă ajute să creşteţi afacerea. În ultimele cinci decenii, RE/MAX a dezvoltat sisteme şi resurse pentru creşterea business-ului, inclusiv:
Marca globală cunoscută
Training şi educaţie la cerere
Sistem global de generare a lead-urilor
Tehnologie de vârf
Aceste resurse valoroase devin disponibile pentru tine din prima zi la RE/MAX, permiţându-ţi să atragi şi să reţii încă de la început agenţi valoroşi şi motivaţi. Agenţii RE/MAX din biroul tău împart costurile de operare şi în schimb păstrează mai mult din ceea ce câştigă, în timp ce beneficiază de acces la instrumente puternice pentru a creşte propria bază de date de clienţi. Deoarece modelul RE/MAX atrage producători de top, proprietarii de afaceri şi managerii petrec mai puţin timp pentru adaptarea training-ului şi mai mult timp pentru îndrumare şi recrutare. Performanţa inspiră şi stabileşte un mediu de muncă energic.
Este o procedură standard în francize. Orice posibilă tranzacţie cu afacerea ta RE/MAX trebuie să fie aprobată de RE/MAX România.
Nu, de fapt avem multe birouri francizate de succes fără orice experienţă anterioară în domeniul imobiliar, la fel cum avem şi foşti profesionişti în imobiliare. Tot ce va trebui să ştiţi despre imobiliare poate fi găsit în sistemul RE/MAX. Totuşi, o experienţă anterioară în afacerile imobiliare ar putea ajuta să îţi organizezi afacerea într-un timp mai scurt, datorită unor contacte deja existente până la potenţiali prospecţi.
Suma capitalului iniţial poate varia în funcţie de oraş, ca de altfel şi volumul şi complexitatea potrivirii biroului. Realist, vei avea nevoie de aproximativ 15.000 EUR + TVA pentru redevenţa iniţială. Cifrele constau în următoarele componente:
Brand şi know-how
Testarea conceptului
Logo protejat
Pachet educaţie francizat = 200 ore de training inclus
Pachet materiale de lucru (contracte, formulare, fişe etc.)
Materiale marketing: siglă, antet, design bannere, mape, postere, cărţi de vizită, roll-up etc.
Manualul Agentului
Caietul de Lucru al Agentului
Manualul Broker Owner-ului
Manual de Brand
Contracte şi materiale juridice
Consultanţă continuă de la semnare până la startul afacerii
Design Center - acces nelimitat pentru generare materiale marketing
Platforma europeana de intranet si colaborare
Durata contractului este de cinci ani.
Structura redevenţelor va fi discutată într-o şedinţă personală.
Vă rugăm să contactaţi un Consultantul pentru vânzări de franciză RE/MAX.
Da. Vă vom asista şi sfătui pe tot parcursul procesului de lansare a noii afaceri. Experienţa noastră şi instrumentele de marketing specifice vor asigura lansarea cu succes a afacerii tale.
O echipă cu experienţă oferă suport şi asigură accesul la întreaga experienţă RE/MAX pentru a pune baza afacerii dumneavoastră.
Prin Academia RE/MAX, primeşti o mare varietate de cursuri atât pentru tine ca Broker/Owner cât şi pentru agenţii tăi. Astăzi Academia RE/MAX oferă un amplu program de educaţie. Mai mult de 1.200 de video-uri educaţionale sunt disponibile în 24/7. Prin Academia RE/MAX, punem la dispoziţia brokerilor şi agenţilor peste 100 de materiale educaţionale.
Credem că este nevoie de întreaga atenţie pentru construirea unui birou de succes. Acest lucru ar putea fi acoperit de francizat sau de un manager la alegerea sa.
Contractul de franciză va fi discutat cu dumneavoastră în detaliu. După semnarea contractului de confidenţialitate, vom discuta personal contractul.